Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego – Śląskie DNA
Opierając się na badaniach przeprowadzonych pod koniec 2009 roku przez Ekspertów Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową (IBnGR), których wyniki zostały przedstawione w raporcie „Atrakcyjność Inwestycyjna Województw i Podregionów Polski” z całą pewnością możemy potwierdzić, że województwo śląskie to region o największej atrakcyjności inwestycyjnej w Polsce!
Cieszy nas to podwójnie – ze względu na to, że działając na rynku śląskim czujemy się jego częścią oraz z powodu kampanii „Śląskie. Sukces w genach” , którą mieliśmy okazję realizować . Prestiżowe nośniki z cut out’ami pojawiły się na terenie największych aglomeracji: w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie. Towarzyszyły im citylighty, emisje w prasie branżowej, zarówno polsko i anglojęzycznej (businessman.pl, Polish Market, Business Journal , Harvard Business Reviev, The Warsaw Voice, Manager, Nowy Przemysł, Newsweek, Wprost, Polityka). Do inwestowania na Śląsku namawialiśmy również wykorzystując internet: wysyłając mailing oraz emitując artykuły sponsorowane.
Strategia mediowa wraz z zakupem mediów zrealizowane na zlecenie .bringMore advertising.
Klient
UMW Śląskiego
Kategorie
Internet,Kampanie.zagraniczne,Klienci.instytucjonalni,Marketing.miejsc,OOH,Pimedia.House,Prasa