|PIMEDIA Group
Potrzeba, pomysł, plan… i działanie.
Pracujemy zawsze w takiej kolejności.
Materia, w której się poruszamy, to tworzenie kompleksowych oraz skutecznych koncepcji marketingowych i mediowych.

Tworzenie kompleksowych, a zarazem skutecznych koncepcji marketingowych i mediowych należy do głównych celów domu mediowego Pimedia. Efektywność naszych działań zawsze stawiamy na pierwszym miejscu, pamiętając też o tym, jak ważne są relacje. Jest to możliwe dzięki synergii trzech współpracujących ze sobą działów: |PIMEDIA house, |PIMEDIA interactive oraz |PIMEDIA search. Wierzymy, że, prowadząca do otwartej rozmowy, jasna komunikacja na linii |PIMEDIA – klient jest kluczem do optymalizacji wszystkich działań, a co za tym idzie obopólnej satysfakcji. Nasza formuła współpracy z klientem opiera się na wszechstronności, elastyczności i personalizacji rozwiązań.

 

Fakty w liczbach
part_1-01-(2)

wpółpracuje z nami nieprzerwanie od co najmniej 3 lat, a ponad 65% od co najmniej 5 lat

part_2-01-(2)

docenia kompleksowość realizowanych przez nas usług i współpracuje z co najmniej dwoma działami jednoczeście

part_3-01-(2)

które pozycjonujemy, zajmuje miejsce od 1 do 5 w wyszukiwarce Google

part_4-01-(2)

posiada doświadczenie w branży dłuższe niż 7 lat, łączne doświadczenie zespołu przekroczyło już… 100 lat!

A ponadto, po prostu jesteśmy sympatyczni… w opinii 100% naszego zespołu i nie tylko ;-)
Fakty w słowach
Wieloletnie doświadczenie

Umiejętność planowania i prowadzenia skoordynowanych oraz skutecznych działań marketingowych

Niezależność

Nasze rozwiązania nie są ograniczone schematycznością i powtarzalnością – cechuje je unikatowość

Kompetencje

Doskonale znamy tajniki zarówno mediów tradycyjnych jak i cyfrowych – naszą wiedzę wykorzystujemy dla kreowania wizerunku i prowadzenia polityki informacyjnej naszych klientów

Synergia działań

Trzy działy |PIMEDIA prowadzą ścisłą kooperację w ramach realizacji kluczowych kwestii związanych z potrzebami naszych klientów

Racjonalne planowanie wydatków

Pogłębiona analiza zysków i rzeczywistego współczynnika konwersji pozwalają na realizację strategii marketingowych z wykorzystaniem budżetów o rożnej wysokości