WWF_ kampania na rzecz bioróżnorodności mórz i oceanów

Wiesz, że dokonując codziennych wyborów na targu lub w sklepie możesz dbać o naturę? Mimo, że większość gatunków ryb jest jadalnych – nie wszystkie powinny być przez nas jedzone. Prowadzona przez nas kampania miała na celu budowanie świadomości wpływu, jaki drobne decyzje poszczególnych osób wpływają na nas globalnie. Bo Twój wybór ma znaczenie!

W sieci – na portalach społecznościowych – pojawiła się seria filmików JAKA RYBA NA OBIAD? Sebastian Gołębiewski, kucharz prowadzący warsztaty kulinarne dla WWF, inspirował i uczył jakie ryby i owoce morza dobrze sprawdzą się na naszych stołach, nie wpływając negatywnie na różnorodność mórz oceanów.

Dzięki prowadzonej przez nas kampanii udało się dotrzeć do ponad 1,2 miliona osób, z których niemal 70 tys. zaangażowało się bezpośrednio – likując i szerując materiały edukacyjne.