KBF Filmowa Małopolska

Co Brad Pitt powiedziałby o krakowskim rynku? Czy Nicole Kidman pokochałaby wawelskie komnaty? Która dzielnica Krakowa stałaby się miejscem spektakularnych scen pościgów samochodowych rodem z „Gorączki” Michaela Manna? Odpowiedzi na te i inne pytania może przynieść inicjatywa Krakowskiego Biura Festiwalowego Filmowa Małopolska.

Małopolska to region słynący nie tylko z niezwykle ciekawej historii i wspaniałych zabytków, ale też niespotykanych nigdzie indziej walorów krajobrazowych i turystycznych. Ogromna różnorodność Małopolski sprawia, że region jest atrakcyjnym miejscem nie tylko dla turystów. Akcja Filmowa Małopolska to próba przekonania filmowców, że także oni znajdą w tej części Polski fascynujące miejsca idealne dla ich pracy.

Filmowa Małopolska to projekt promujący region jako miejsce niezwykle przyjazne branży filmowej: ciekawe plenery i interesujące lokalizacje. Przedsięwzięcie ma na celu podniesienie konkurencyjności Małopolski w stosunku do innych rejonów Europy, które często stanowią tło filmowej fabuły.

Kampania Filmowa Małopolska to akcja o międzynarodowym zasięgu. By zaprosić światowej rangi przedstawicieli rynku kinematograficznego do Małopolski, wyruszyliśmy na największe filmowe festiwale. O inicjatywie Krakowskiego Biura Festiwalowego dowiedzieli się reżyserzy i producenci obecni na takich imprezach, jak Cannes Film Festival, Toronto International Film Festival oraz Mostra Internazionale d’Arte Cinematografica di Venezia. W ramach kampanii emitowane były również reklamy prasowe w najważniejszych na świecie wydawnictwach branży filmowej, między innymi w „The Hollywood Reporter”, „Shots”, “Variety” czy “Screen International”. Ważnym elementem komunikacji jest również zakrojona na szeroką skalę wizerunkowa kampania internetowa, skierowana na rynki zachodnio europejskie, kanadyjski oraz amerykański.

Klient
Krakowskie Biuro Festiwalowe
Kategorie
Internet,Kampanie.zagraniczne,Klienci.instytucjonalni,Marketing.miejsc,Prasa