Innowator Mazowsza

Konkurs Innowator Mazowsza na stałe wpisał się już w harmonogram wydarzeń z dziedziny innowacji. Stąd jego szósta edycja!

Podejmując się zaplanowania kampanii, która miała zachęcić naukowców i przedsiębiorców do zgłaszania swoich prac, zaproponowaliśmy zmianę konwencji komunikacji, jaka towarzyszyła wcześniejszym konkursom. Wykorzystaliśmy największy atut, jaki stoi za organizatorami konkursu – jego laureatów. To nagrodzeni w poprzednich edycjach innowatorzy stali się twarzami zapraszającymi do udziału w tegorocznej, szóstej edycji konkursu. Przekonywali, że nie trzeba być autorem procesora n-generacji, aby zostać docenionym! Bo innowacja to nie tylko technologia – czego przykładem jest laureat konkursu 2013 r. , firma Beer Fingers, która tytuł Innowatora Mazowsza zawdzięcza opatentowaniu… podwójnego paluszka!

Zaproszenie do udziału w konkursie kierowaliśmy głównie do młodych ludzi, wykorzystując takie media z którymi mają kontakt najczęściej – komunikację miejską (metro, branding stacji Politechnika, SKM, tramwaje i autobusy, ambient na dworcach kolejowych), ale również przedstawicieli świata nauki. Zaangażowana została więc również prasa branżowa, radio oraz internet (display, społeczności, youtube, mailing).

Autorem kreacji jest Agencja Reklamowa Formind.